• 28-08-2008, 17:37:02
    #1
    Merhaba sunucu kampanyalarının üstüne birde colocation kampanyası hazırlayarak yaza veda edelim dedik ve kolları sıvadık, kampanya detayı aşağıdaki gibidir.Co-location(sunucu barındırma) hizmeti yine İzmir/Hostcini verimerkezindeki kendi vdcmizden sağlankatadır.


    Paket 1

    1 Mbit paylaşımsız Hat
    1 Adet Kasa bulundurma
    2 Adet ip
    Aylık 99YTL



    Paket 2
    5 Mbit Paylaşımsız Hat
    1 Adet Kasa bulundurma
    2 Adet ip
    Aylık 350YTL


    Fiyatlara kdv dahil değildir...


    Colocation Hizmetine Dahil Hizmetler / Datacenter Altyapı Bilgileri


    # %99.5 Network Uptime Garantisi
    # Reverse Dns Kaydı
    # Ücretsiz Firewall
    # 1 Gbps İnternet Erişim Altyapı Kapasitesi
    # 7/24 Bakım/Destek Hizmeti
    # MRTG ile trafik izleme olanağı
    # Yedekli Klima Sistemi
    # Yedekli UPS ve Jeneratör
    # Giriş-Çıkış Kontrol Sistemi
    # 24 saat Fiziksel Güvenlik
    # Juniper Firewall Hizmeti(Opsiyonel)
    # Netscaler Firewall Hizmeti (Opsiyonel)
    # Kvm Hizmeti (Ücretsiz)
    # Remote reboot Hizmeti (Ücretsiz)
    not:
    Kvm boş olduğu sürece ücretsiz kulanabilirsiniz dolu ise sıraya girebilirsiniz şuan için 2adet kvmmiz mevcuttur
    *Remote reboot stokta oldukça ücretsiz verilemktedir.Olmadığı durumlarda ücretsiz olarak bu hizmet sağlanamamaktadır.Şuan için stoklarımızda 12 kasalık remote reboot switch mevcuttur.

    BerkseHost.Com
    www.berksehost.com
    0541 614 24 14
    sales@berksehost.com
  • 28-08-2008, 18:57:06
    #2
    <konudisi>gittigidiyorla baglantınız nedir acaba gizlilik sayfasında yazıyor da ? </konudisi>

    Alıntı
    Gizlilik Politikası

    Gittigidiyor sitesi olarak, kayıtlı kullanıcılarımıza ...
  • 28-08-2008, 20:09:01
    #3
    Luck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudisi>gittigidiyorla baglantınız nedir acaba gizlilik sayfasında yazıyor da ? </konudisi>

    yanlış olmuş herhalde
  • 28-08-2008, 20:14:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çalıntı bir gizlilik politikası olarak değerlendiriyorum.kendilerinin bir politikası olmadıgından heralde arkdaş copy paste yapmayı uygun görmüş sanırım.yanlısssam söyleyin
  • 28-08-2008, 21:06:56
    #5
    yoo kendi yazdığımız bir yazı vardı ancak sanırım arkadaşım eklememişona yollamıştım hatırlatma için teşekkürler söylüyorum eklesin
  • 28-08-2008, 21:23:57
    #6
    Berkse siteyi inceledim güzel olmuş.

    Kolay gelsin
  • 28-08-2008, 21:44:29
    #7
    hgungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berkse siteyi inceledim güzel olmuş.

    Kolay gelsin

    teşekkürler awbstasarim.com Mesut hallediyor sağolsun herşeyi neyse kampanyaya dönelim kampanyamız ayın 10una kadar devam edicek.