Radorede bulunan Tier2 tarafın UPS'ler kesilmesi nedeni ile erişim kesintisi yaşanmıştır.
An itibarı ile tüm sunucular aktiftir. Aktif olmayan sunucular ise sunucu şirketi ile iletişime geçerek sunucularını tekrar aktif hale getirebilirler.
Herkese geçmiş olsun.
Not:Hiç bir can, mal ve veri kaybı yaşanmamaştır