• 04-03-2018, 01:45:11
    #1
    Merhaba,
    NOCIX hakkında bilgisi olanlar deneyimlerini veya duyduklarını paylaşmalarını rica ederim.
    Teşekkürler.
  • 04-03-2018, 02:10:25
    #2
    Eski ismi Datashack 2 yıl kadar önceki tecrübeler

    Network güzel disklere ve donanıma hiç güvenmeyin herhangi bir konuda destek yok bios için bir ayar isterseniz böyle bir şansınız veya makine değişimi gibi bir şansınız da yok hatta disk değişimi bile yok Yeni bir makine alıp ona geçmeniz lazım sipariş verdiniz virtualization kapalı geldi açtıramazsınız bir makinede daha şansınızı denemeniz lazım.

    Trafik limitini aşsanız da fiilen bir yaptırım olmuyor.Zaman zaman google fiberden çıkıyor.

    Tabi fiyatlar bedava

    Kritik olmayan işler için kullanılabilir.

    İyi çalışmalar.
  • 04-03-2018, 02:23:19
    #3
    soyoustart ile kıyaslarsak peki ? yani ikisi arasında tercih etsek? ve neden?