Merhaba arkadaşlar
Datacenter: Layered Savvis
AMD Athlon 4600 DualCore
2 GB RAM
160GB HDD
Control Panel: cPanel + Fantastico
100Mbps Uplink
Fiyat Aylık: 167$
Saygılar
Bu fiyata Bu Server iyi mi?
9
●639
- 30-05-2008, 19:20:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fena değil, ne çok pahalı ne çok ucuz! LT'nin zam yaptığından bilginiz var sanırım bu fiyat yeni zamlı olacak fiyatımıdır?Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2008, 19:42:42Yönetici onayı bekliyorevet zamlı fiyatı hocam,iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamsız fiyatı 139$ dı - 30-05-2008, 20:35:42Son kullanıcı olarak direk LT'den aldınız sanırım.Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2008, 22:09:26Fiyattan anlayabiliyorum artıkCemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son kullanıcı olarak fiyatınız yüksek gelebilir, eğer bütçenizi biraz aşabilirseniz başka bir DC'den en azından o fiyata değecek bir server alabilirsiniz.
- 30-05-2008, 22:59:50Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide arkadaşım ben bu paketi orada bulamadım bu özelliklerle ilgili eğer bilgilendirirsen sevinirim hayırlı olsun
Son kullanıcı olarak fiyatınız yüksek gelebilir, eğer bütçenizi biraz aşabilirseniz başka bir DC'den en azından o fiyata değecek bir server alabilirsiniz.