• 30-05-2008, 19:03:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar
    Datacenter: Layered Savvis
    AMD Athlon 4600 DualCore
    2 GB RAM
    160GB HDD
    Control Panel: cPanel + Fantastico
    100Mbps Uplink
    Fiyat Aylık: 167$
    Saygılar
  • 30-05-2008, 19:20:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    Datacenter: Layered Savvis
    AMD Athlon 4600 DualCore
    2 GB RAM
    160GB HDD
    Control Panel: cPanel + Fantastico
    100Mbps Uplink
    Fiyat Aylık: 167$
    Saygılar
    Fena değil, ne çok pahalı ne çok ucuz! LT'nin zam yaptığından bilginiz var sanırım bu fiyat yeni zamlı olacak fiyatımıdır?
  • 30-05-2008, 19:23:06
    #3
    ban apahalı geldi ama siz bilirsinzi tabi
  • 30-05-2008, 19:42:42
    #4
    Yönetici onayı bekliyor
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fena değil, ne çok pahalı ne çok ucuz! LT'nin zam yaptığından bilginiz var sanırım bu fiyat yeni zamlı olacak fiyatımıdır?
    evet zamlı fiyatı hocam,
    zamsız fiyatı 139$ dı
  • 30-05-2008, 20:35:42
    #5
    Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet zamlı fiyatı hocam,
    zamsız fiyatı 139$ dı
    Son kullanıcı olarak direk LT'den aldınız sanırım.
  • 30-05-2008, 21:14:02
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    evet aynen öyle
  • 30-05-2008, 22:09:26
    #7
    Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynen öyle
    Fiyattan anlayabiliyorum artık Son kullanıcı olarak fiyatınız yüksek gelebilir, eğer bütçenizi biraz aşabilirseniz başka bir DC'den en azından o fiyata değecek bir server alabilirsiniz.
  • 30-05-2008, 22:59:50
    #8
    Cemoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    Datacenter: Layered Savvis
    AMD Athlon 4600 DualCore
    2 GB RAM
    160GB HDD
    Control Panel: cPanel + Fantastico
    100Mbps Uplink
    Fiyat Aylık: 167$
    Saygılar

    iyide arkadaşım ben bu paketi orada bulamadım bu özelliklerle ilgili eğer bilgilendirirsen sevinirim hayırlı olsun
  • 30-05-2008, 23:08:06
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    9 ay önce almıştım special özel olanlardan şimdi yok bu server