Ben konu için mesaj atıyorum, sizler ise konuyu savunmaktan çok beni eleştirmeye devam ediyorsunuz. Ben de bunu anlamıyorum. Bana gereksiz yazı yazmakla hitap eden arkadaş 2-3
ayda 800 mesaj yazarak tarihe geçmenin eşiğinde.
Ben halen konunun tamamen gereksizce açıldığı kanısındayım. Görünen o ki sen de tam tersi düşüncedesin. Lütfen beni eleştirmek yerine konu hakkında fikrini belirt. Ben sana beni destekle demiyorum

Ama beni eleştirmek zevk veriyorsa da devam et.
Forumda takılan ve reel olarak tanıdığım herkesin bana özel bir tavsiyesi var.
"Abi etme orada gerçekte olsa kötü birşey yazma, bak biz yazmıyoruz. Burası bizim için bir ekmek kapısı. Tamam senin buna ihtiyacın yok ama seni savunmak istediğimizde bile savunamıyoruz, senin yazılarından rahatsız olanlar bizi de hedef alabilir. Mümkünse hatalı da görsen gül geç. Eleştiri yapma kimseye."
İşte bu yüzden 8-10 kişi beni eleştirirken çok nadir kişi taraf oluyor

Belki söz dinlemeliyim.