Lütfen bu kurala uyalım. -rep verdin diye sanki hayatımdan birşeyler kaybetmeme neden oluyorsun
Forum kurallarını çok göz önünde bulunduruyorsan, önce şu insanları tartışmaya çeken mesajlarından vazgeç. Buda yasak forumda.
iTrader ticaret açısından verilen olumlu / olumsuz bir puandır.
Rep forumdaki konu mesajlar açısından verilen olumlu / olumsuz bir puandır.
O Mesajını beğenmedim, - rep verdim. Ben sana burada değil de nerede -rep vereceğim?
İnsanları aşşağalayarak, "saçmalamayı kesin" diyebiliyorsun. +rep mi verelim?
Dediğim gibi; psikoloğa git. Fazla pc başında durmaktan hasta olmuşsun.