• 27-05-2008, 22:09:50
    #28
    sunucuoptimizasyon.com
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen bu kurala uyalım. -rep verdin diye sanki hayatımdan birşeyler kaybetmeme neden oluyorsun
    Türk Dil Kurumu

    mesajlarını beğenmedim - rep veririm bu konuda özgürüm
  • 27-05-2008, 22:11:37
    #29
    Üyeliği durduruldu
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen bu kurala uyalım. -rep verdin diye sanki hayatımdan birşeyler kaybetmeme neden oluyorsun
    Forum kurallarını çok göz önünde bulunduruyorsan, önce şu insanları tartışmaya çeken mesajlarından vazgeç. Buda yasak forumda.

    iTrader ticaret açısından verilen olumlu / olumsuz bir puandır.

    Rep forumdaki konu mesajlar açısından verilen olumlu / olumsuz bir puandır.

    O Mesajını beğenmedim, - rep verdim. Ben sana burada değil de nerede -rep vereceğim?

    İnsanları aşşağalayarak, "saçmalamayı kesin" diyebiliyorsun. +rep mi verelim?

    Dediğim gibi; psikoloğa git. Fazla pc başında durmaktan hasta olmuşsun.
  • 27-05-2008, 22:12:01
    #30
    projeproje tebrik ederim yani bir firma indirim yapmış fiyatlarında forumdanda bunu biri görüp konu açmış yani konuyu neden bu kadar sulandırıp baltama ihtiyacı duyuyorsun anlamadım gitti yani yöneticiler lütfen mesajların hepsini inceleyip gerekli işlemleri yapmanızı rica ediyorum konu nerden nereye gelmiş 1 kişi yüzünden
  • 27-05-2008, 22:12:14
    #31
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş muhabbetler, boş tartışmalar.
    Bu projeproje neden ceza almıyor, hala onu çok merak ediyorum?
    Konuda 4-5 tane mesajı var, hepsi insanları tartışmaya çekecek türden. Tartışma çıkıp 8-10 adam banlanacağına, tartışmayı başlatan 1 kişi banlansın konu kapansın. Bu ne saçmalık ya? Burası bir paylaşım forumu. Siz burayı sadece kendi maddi menfaatleriniz için kullandığınızdan dolayı, birileri birşeylerin kampanyasını yaptığında yada başka bir firmanın kampanyasını tanıttığında içiniz içinizi yiyor. Para hırsı böyle birşey işte.

    Çok güzel söylemişsin, burası paylaşım forumu. Birilerini hedef gösterme forumu değil. Yazdıklarında kendini haklı görüyorsan benim üzerimden, beni suçlayarak değil, kendi fikrini bana kabul ettirerek yapmalısın. Tartışmayı başlatan banlansın gibi bir şeyi de hangi mantık kabul edecektir merak ediyorum. Sen şimdi bu yazıma da yazı ile cevap vereceksin. Benim ilk yazdığım mesajdan sonra iyi oku kim tartışmaya çekiyor konuyu? Eğer incelerseniz ben buraya birşeyler paylaşmaya geliyorum, burayı pazar alanı gibi kullanmak için gelmedim, ben 8 senedir bu piyasadayım bugüne kadar hiçbir forumdan ilan yazarak müşteri çekmedim, ihtiyaç duymadım ve artık burada ilan açmak istemiyorum yazımdan sonra ilan görebildin mi?

    Sadece sen beni sevmiyorsun, birileri sevmiyor diye ben banlanacaksam sen mutlu olacaksan yönetici arkadaşlar gereğini yapacaktır.

    Ama bunu hangi mantık kabul eder?
  • 27-05-2008, 22:16:27
    #32
    Üyeliği durduruldu
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel söylemişsin, burası paylaşım forumu. Birilerini hedef gösterme forumu değil. Yazdıklarında kendini haklı görüyorsan benim üzerimden, beni suçlayarak değil, kendi fikrini bana kabul ettirerek yapmalısın. Tartışmayı başlatan banlansın gibi bir şeyi de hangi mantık kabul edecektir merak ediyorum. Sen şimdi bu yazıma da yazı ile cevap vereceksin. Benim ilk yazdığım mesajdan sonra iyi oku kim tartışmaya çekiyor konuyu? Eğer incelerseniz ben buraya birşeyler paylaşmaya geliyorum, burayı pazar alanı gibi kullanmak için gelmedim, ben 8 senedir bu piyasadayım bugüne kadar hiçbir forumdan ilan yazarak müşteri çekmedim, ihtiyaç duymadım ve artık burada ilan açmak istemiyorum yazımdan sonra ilan görebildin mi?

    Sadece sen beni sevmiyorsun, birileri sevmiyor diye ben banlanacaksam sen mutlu olacaksan yönetici arkadaşlar gereğini yapacaktır.

    Ama bunu hangi mantık kabul eder?
    Benim mantığım eder arkadaş.

    R10'u sırf maddi anlamda çok getirisi var diye kullanan şahıs oldukça fazla. Seni sevip sevmemekle alakalı bir durum yok. Seni tanımıyorum. Babama bile haksız olduğu yerde, yanlış söylediği yerde; bunun böyle olmaması gerektiğini söylerim. Yanlış yapıyorsun ama hala inat ediyorsun. Ha ben salaksam, bu diğer arkadaşlar niye başka gözle bakıyor sana? 8-10 kişiyiz, niye herkes seni hedef almış? Niye kimse a üyesine, b üyesine, c üyesine yüklenmiyor size yükleniyor?

    8 yıldır piyasada olman birşeyi değiştirmez. Senin 8 yılda öğrenemediğin insanlara yaklaşımı, halklar ilişkileri; burada 8 ayda öğrenen bir ton adam gösteririm sana.
  • 27-05-2008, 22:23:00
    #33
    Ben konu için mesaj atıyorum, sizler ise konuyu savunmaktan çok beni eleştirmeye devam ediyorsunuz. Ben de bunu anlamıyorum. Bana gereksiz yazı yazmakla hitap eden arkadaş 2-3
    ayda 800 mesaj yazarak tarihe geçmenin eşiğinde.

    Ben halen konunun tamamen gereksizce açıldığı kanısındayım. Görünen o ki sen de tam tersi düşüncedesin. Lütfen beni eleştirmek yerine konu hakkında fikrini belirt. Ben sana beni destekle demiyorum Ama beni eleştirmek zevk veriyorsa da devam et.

    Forumda takılan ve reel olarak tanıdığım herkesin bana özel bir tavsiyesi var.
    "Abi etme orada gerçekte olsa kötü birşey yazma, bak biz yazmıyoruz. Burası bizim için bir ekmek kapısı. Tamam senin buna ihtiyacın yok ama seni savunmak istediğimizde bile savunamıyoruz, senin yazılarından rahatsız olanlar bizi de hedef alabilir. Mümkünse hatalı da görsen gül geç. Eleştiri yapma kimseye."

    İşte bu yüzden 8-10 kişi beni eleştirirken çok nadir kişi taraf oluyor Belki söz dinlemeliyim.
  • 27-05-2008, 22:24:57
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konu için mesaj atıyorum, sizler ise konuyu savunmaktan çok beni eleştirmeye devam ediyorsunuz. Ben de bunu anlamıyorum. Bana gereksiz yazı yazmakla hitap eden arkadaş 2-3
    ayda 800 mesaj yazarak tarihe geçmenin eşiğinde.
    Ben halen konunun tamamen gereksizce açıldığı kanısındayım. Görünen o ki sen de tam tersi düşüncedesin. Lütfen beni eleştirmek yerine konu hakkında fikrini belirt. Ben sana beni destekle demiyorum Ama beni eleştirmek zevk veriyorsa da devam et.
    Forumda takılan ve reel olarak tanıdığım herkesin bana özel bir tavsiyesi var.
    "Abi etme orada gerçekte olsa kötü birşey yazma, bak biz yazmıyoruz. Burası bizim için bir ekmek kapısı. Tamam senin buna ihtiyacın yok ama seni savunmak istediğimizde bile savunamıyoruz, senin yazılarından rahatsız olanlar bizi de hedef alabilir. Mümkünse hatalı da görsen gül geç. Eleştiri yapma kimseye."
    İşte bu yüzden 8-10 kişi beni eleştirirken çok nadir kişi taraf oluyor Belki söz dinlemeliyim.
    müşterilerin falandır onlar
  • 27-05-2008, 22:26:38
    #35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşterilerin falandır onlar
    Al işte hiç değişmeyecek bir insan daha. Müşterilerimin kim olduklarını bilsen, forumda bana selam verirken önünü iliklerdin
  • 27-05-2008, 22:27:40
    #36
    Üyeliği durduruldu
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konu için mesaj atıyorum, sizler ise konuyu savunmaktan çok beni eleştirmeye devam ediyorsunuz. Ben de bunu anlamıyorum. Bana gereksiz yazı yazmakla hitap eden arkadaş 2-3
    ayda 800 mesaj yazarak tarihe geçmenin eşiğinde.

    Ben halen konunun tamamen gereksizce açıldığı kanısındayım. Görünen o ki sen de tam tersi düşüncedesin. Lütfen beni eleştirmek yerine konu hakkında fikrini belirt. Ben sana beni destekle demiyorum Ama beni eleştirmek zevk veriyorsa da devam et.

    Forumda takılan ve reel olarak tanıdığım herkesin bana özel bir tavsiyesi var.
    "Abi etme orada gerçekte olsa kötü birşey yazma, bak biz yazmıyoruz. Burası bizim için bir ekmek kapısı. Tamam senin buna ihtiyacın yok ama seni savunmak istediğimizde bile savunamıyoruz, senin yazılarından rahatsız olanlar bizi de hedef alabilir. Mümkünse hatalı da görsen gül geç. Eleştiri yapma kimseye."

    İşte bu yüzden 8-10 kişi beni eleştirirken çok nadir kişi taraf oluyor Belki söz dinlemeliyim.
    Psikoloğa git..

    Nihal ARAPTARLI
    Etkileşim Danışma Merkezi
    Halaskargazi Cad. 219/5 Osmanbey / İstanbul
    Telefon 1 : (212) 230 80 40
    Telefon 2 : (212) 231 36 11 (Faks)