Video Sunucusu Yaptırmak İstiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Video Sunucusu Yaptırmak İstiyorum
9
●
1.050
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Video Sunucusu Yaptırmak İstiyorum
1
2
28-08-2017, 16:39:46
#10
Bordosoft
Üyeliği durduruldu
F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir ara acunn.com rtmp ile veriyordu videolar.
http://www.netd.com/
da benzer bir sistem olan hls streaming kullanıyor.
idm direk indirebiliyor netd den
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler