• 22-05-2008, 13:58:51
    #10
    Kurumsal PLUS
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni fiyatlarınızla nihayet dünyaya döndünüz
    SayfaNet teşekkür ederim.. elimizden gelen en iyi tarifeyi çıkartmaya çalıştık umarım etkili olmuştur.

    ardx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba ;
    bilgi@ni.net.tr adresine mail attım colocation konusunda görüşmek isterim
    Aykut ARDIÇ
    @ardx Mail'i gördüm yaptıklarınız gerçekten güzel şeyler beraber inşallah çalışabiliriz.

    Kolay gelsin hepinize.
  • 22-05-2008, 21:24:08
    #11
    osman abi paylaşımlı hat fiyatlarına kdv dahil değilmi ???
  • 22-05-2008, 22:03:19
    #12
    Kurumsal PLUS
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman abi paylaşımlı hat fiyatlarına kdv dahil değilmi ???
    Kotalı hizmet fiyatlarınada KDV dahil değildir..

    Ancak Hosting firmalarına özel hizmetler mevcut.. O konuda eğer co-location alacaksanız ve bir hosting satıcısıysanız ayrıca bizde ulaşarak bilgi alınız.
  • 22-05-2008, 22:08:18
    #13
    osman abi unuttun hemen müşterini ya ben semih canhosting tabiki alacağım hizmet senden almammı
  • 23-05-2008, 00:29:20
    #14
    Kurumsal PLUS
    cansemih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman abi unuttun hemen müşterini ya ben semih canhosting tabiki alacağım hizmet senden almammı
    Yok seni unutur muyum çok ayıp ama

    Tekrar üzerine basarak anlatmak istedim diğer kullanıcılar için..

    Volkan bey kendini bir odaya kapattı sürekli yeni ek hizmetler çıkartıyor.. birçok yeni ek özellik getiriyoruz size 1 ay içinde sıralayacağım tümünü.. ( baya fazla )
  • 23-05-2008, 00:32:41
    #15
    fazlada yormasın abi kendini zaten yorucu zamandan geçtik bakalım neler çıkaracak volkan bey bekliyoruz.
  • 23-05-2008, 00:36:49
    #16
    Kurumsal PLUS
    RIPE Member konusunda DHL Express den gelen tüm formları geriye Hollanda ya gönderdim.. Sanırım 3 hafta kadar sürüyormuş.. Düzgün iletişim kurunca beklediğimizden farklı olarak işler daha hızlı ilerlemeye başladı.

    RIPE Member olduğumuzda artık tamamen Netinternet'e ait IP aralıklarından hizmet alabileceksiniz.

    Bununda haberini vermek isterim..

    Ayrıca yine mi ip değiştireceğiz diye bir düşünceniz olursa panik yapmayın IP değişimi uzun bir zaman içinde olacak.. size yeni ipler verilecek eskileri 3-4 aylık bir zaman sonunda geri alınacak.. Ayrıca Oyun sunucularının ip değiştirmesi ile ilgili yaşadıkları sıkıntılardan ötürü onlarınki ellerinde kalabilir.

    Yeni Veri merkezi üzerinde kısa sürede eskisinden çok daha iyi bir hizmeti sizlere sağlıyor olacağız.
  • 23-05-2008, 00:47:59
    #17
    Hayırlısı Olsun Hepimiz İçin.
  • 23-05-2008, 01:01:03
    #18
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RIPE Member konusunda DHL Express den gelen tüm formları geriye Hollanda ya gönderdim.. Sanırım 3 hafta kadar sürüyormuş.. Düzgün iletişim kurunca beklediğimizden farklı olarak işler daha hızlı ilerlemeye başladı.
    RIPE Member olduğumuzda artık tamamen Netinternet'e ait IP aralıklarından hizmet alabileceksiniz.
    Bununda haberini vermek isterim..
    Ayrıca yine mi ip değiştireceğiz diye bir düşünceniz olursa panik yapmayın IP değişimi uzun bir zaman içinde olacak.. size yeni ipler verilecek eskileri 3-4 aylık bir zaman sonunda geri alınacak.. Ayrıca Oyun sunucularının ip değiştirmesi ile ilgili yaşadıkları sıkıntılardan ötürü onlarınki ellerinde kalabilir.
    Yeni Veri merkezi üzerinde kısa sürede eskisinden çok daha iyi bir hizmeti sizlere sağlıyor olacağız.
    kalsın tabi