Selamlar,
SYS uzerinde 96G ECC 2xE5606 8c/8t HardRaid 2x2 TB cihazim bosa cikti, artik kullanmiyorum.
http://prnt.sc/dp817l
Isteyen olursa paneline aktarabilirim.
Odeme konusu biraz muamma, aktarma icin para istemiyorum, ancak aktardigim kisi yeni donem odemesini yapacak olursa sayet .
Yani sunucuyu sizin panelinize aktardiktan sonra yeni donem odemesini (1 ocak - 1 subat 2017) siz yaparsaniz, herhangi bir talebim yok.
Ancak o donemin odemesi de benden alinacak olursa, o bedeli talep ederim sadece. Sunucu aylik odemesi 60EUR bu arada.
Bunu soylememin nedeni, odemenin eski hesap mi yeni hesaptan mi cekilecegini bilmiyor olusumdur.
Iletisim sadece PM. (sadece belli bir sayginliga erismis kullanicilarin taleplerine yanit verebiliyor olacagim.)
Kolay gelsin.
Sezer.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:25:26 -->-> Daha önceki mesaj 17:49:30 --
Sunucuyu aktardik. Tesekkur ederim.
SYS. Panelinize aktarim. 96G ECC 2xE5606 8c/8t HardRaid 2x2 TB
0
●303