• 10-05-2008, 13:08:37
    #28
    yaa o kadar çok ses çıktı ki kapanmasalar kesinlikle bir açıklama yaparlardı ama türk milletinin alıştığı taktiği uygulayacaklar sessiz sakin biranda gitcekler...
  • 10-05-2008, 13:22:07
    #29
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim merak ettiğim şey osman'da dedi ki nx zararına satıyordu, böyle olunca aklıma kötü şeylerde gelmiyor değil niye zararına satsın ki enayi mi bunlar, enayi olmadıklarına göre acaba diyorum ki varsayım olarak; "Birileri kara para kazanıyor, paravan şirketi kurdular para akladılar şimdide aklancak para bitti kapatıyorlar" demek içimden geçmiyor değil.
  • 10-05-2008, 13:51:14
    #30
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim şey osman'da dedi ki nx zararına satıyordu, böyle olunca aklıma kötü şeylerde gelmiyor değil niye zararına satsın ki enayi mi bunlar, enayi olmadıklarına göre acaba diyorum ki varsayım olarak; "Birileri kara para kazanıyor, paravan şirketi kurdular para akladılar şimdide aklancak para bitti kapatıyorlar" demek içimden geçmiyor değil.
    aynen %20 ile zarar ile kara parayı orjinal paraya çevirme yontemi diğer bir kara para aklayan firma ise natro'dur yakında onuda göreceksiniz.
  • 10-05-2008, 13:55:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    natro hakkındaki görüşlerinizi açar mısınız?
  • 10-05-2008, 23:24:08
    #32
    yazık olmuş, geçen birinin msn adresinde nixcon battı diye bişey yazmıştı geyik yapıyor sandım bugunde başlığı görünce. Kötü oldu.
  • 10-05-2008, 23:26:55
    #33
    hala sitelerinde bişey duyurmadılar ve hala müşterilerini aramadılar....
  • 10-05-2008, 23:42:24
    #34
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    natro hakkındaki görüşlerinizi açar mısınız?
    Natro, Grid Telekom bünyesinde yer alan sanal isp...
  • 15-05-2008, 15:37:05
    #35
    Üyeliği durduruldu
    evet sanal isp olduğunu biliyorum, grid ziyaretimde gördüm. yaklaşık 1 yıldır da ordalar.
    ben kara para konusunu anlayamadım.
  • 15-05-2008, 16:03:24
    #36
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen %20 ile zarar ile kara parayı orjinal paraya çevirme yontemi diğer bir kara para aklayan firma ise natro'dur yakında onuda göreceksiniz.
    bu nerden çıktı şimdi bunun doğruluk payı varmı yoksa sallama bişeymi