Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
35
●3.679
- 10-05-2008, 13:08:37yaa o kadar çok ses çıktı ki kapanmasalar kesinlikle bir açıklama yaparlardı ama türk milletinin alıştığı taktiği uygulayacaklar sessiz sakin biranda gitcekler...
- 10-05-2008, 13:22:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim merak ettiğim şey osman'da dedi ki nx zararına satıyordu, böyle olunca aklıma kötü şeylerde gelmiyor değil niye zararına satsın ki enayi mi bunlar, enayi olmadıklarına göre acaba diyorum ki varsayım olarak; "Birileri kara para kazanıyor, paravan şirketi kurdular para akladılar şimdide aklancak para bitti kapatıyorlar" demek içimden geçmiyor değil.
- 10-05-2008, 13:51:14aynen %20 ile zarar ile kara parayı orjinal paraya çevirme yontemi diğer bir kara para aklayan firma ise natro'dur yakında onuda göreceksiniz.ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2008, 23:42:24Natro, Grid Telekom bünyesinde yer alan sanal isp...obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2008, 16:03:24bu nerden çıktı şimdi bunun doğruluk payı varmı yoksa sallama bişeymicapitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle