Konu
Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
10-05-2008, 23:24:08
#32
eviL
yazık olmuş, geçen birinin msn adresinde nixcon battı diye bişey yazmıştı geyik yapıyor sandım bugunde başlığı görünce. Kötü oldu.