Benim merak ettiğim şey osman'da dedi ki nx zararına satıyordu, böyle olunca aklıma kötü şeylerde gelmiyor değil niye zararına satsın ki enayi mi bunlar, enayi olmadıklarına göre acaba diyorum ki varsayım olarak; "Birileri kara para kazanıyor, paravan şirketi kurdular para akladılar şimdide aklancak para bitti kapatıyorlar" demek içimden geçmiyor değil.
aynen %20 ile zarar ile kara parayı orjinal paraya çevirme yontemi diğer bir kara para aklayan firma ise natro'dur yakında onuda göreceksiniz.