"KAMPANYA: Diğer firmalardan bize geçişlerde ilk 2 ay için %20 indirim" bu işi çok seviyorum ya

Bizim gibi garibanların onu açılıyor allah razı olsun
Hayırlı satışlar kolay gelsin..:=)
Selametle