• 25-05-2016, 13:30:35
    #1
    ücreti ile yardımcı olabilecek arkadaşlar ulaşabilirse sevinirim, 2 3 defa denedim ancak ben kuramadım sürekli sorunlarla karşılaştım şuan yeni sunucuyu sipariş ettim kvm'yi daha sipariş etmedim iş verildiğnde sipariş edeceğim.
  • 25-05-2016, 13:53:42
    #2
    Kurulumla ilgili arama motoru ve r10'da bir çok anlatım var. Müsait olsam kurardım ancak kuramayacağınız kadar zor veya engel oluşturan bir hata olmaması gerekir. Karşılaştığınız hata ve sorunları yazarsanız, daha hızlı çözüm üretilir ve sizde kurulumu öğrenmiş olursunuz.
  • 25-05-2016, 13:59:18
    #3
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulumla ilgili arama motoru ve r10'da bir çok anlatım var. Müsait olsam kurardım ancak kuramayacağınız kadar zor veya engel oluşturan bir hata olmaması gerekir. Karşılaştığınız hata ve sorunları yazarsanız, daha hızlı çözüm üretilir ve sizde kurulumu öğrenmiş olursunuz.
    https://www.r10.net/dedicated-server-...gim-sorun.html

    yanlış bir kurulum gerçekleştiriyorum sanırım ancak 2 seçenek var
    standart edition ve datacenter edition ikisinide denedim sonuç aynı
  • 25-05-2016, 21:53:15
    #4
    Hocam bir yurtdışı VDS üzerinden KVM ye kendi iso nuzu mount edip kurun. 15dk sürmez.

    Sent from my HTC One using Tapatalk