Kurulumla ilgili arama motoru ve r10'da bir çok anlatım var. Müsait olsam kurardım ancak kuramayacağınız kadar zor veya engel oluşturan bir hata olmaması gerekir. Karşılaştığınız hata ve sorunları yazarsanız, daha hızlı çözüm üretilir ve sizde kurulumu öğrenmiş olursunuz.