Arkadaşlar iyi akşamlar.

Bir yakınım hetzner'dan dedicated aldı. Kurulum yapmayı bilmiyor bana danıştı bende bilmiyorum kvm talebi açılıp yapılıyormuş sanırım bunlar. Akşam denedik beceremedik. Bu konuda ücretli/ücretsiz bize yardım edebilecek varmı.

Windows kurulacak server 2012 olabilir windows 8 olabilir uzak masaüstü için kullanılacak sunucu. Websitesi kurulmayacak.