Merhabalar VMWare işletim sistemi değiştirmeyi internette araştırdım fakat bulamadım yardım edecek arkadaş varsa link atarsa ya da yorumda anlatırsa sevinirim
Merhabalar VMWare işletim sistemi değiştirmeyi internette araştırdım fakat bulamadım yardım edecek arkadaş varsa link atarsa ya da yorumda anlatırsa sevinirim
Sunucunuza IDRAC erişiminiz varsa iso tanıtıp farklı bir işletim sistemi kurabilirsiniz