• 18-12-2015, 12:44:54
    #1
    Sistemler satilmiştir.
  • 18-12-2015, 17:13:43
    #2
    Arkadaşlar Lütfen önce okuyalım.

    İlgili makine sıfır olarak alınıp direk datacenter da açılmıştır. Yaklaşık 2 yıldır barındırılmaktadır ve hiç dc dışına çıkmamıştır. Dolayısı ile bende fotoğrafı yoktur. Bazı arkadaşlar makinenin fotoğrafını görmek istedi. Ben dc ye bi fotoğrafını çekip atar mısınız gibi bir istekde bulunup kendime güldüremem. (Şahsen benden dc olsam ve biri böyle birşey istese vesikalık mı olsun diye sorardım. O yüzden ters geliyor. )

    Ayrıca güvenmediğini bundan ötürü makinenin bize ait olduğunu belgelemek için dc den yazı almamızı isteyen oldu. Lütfen böyle isteklerle bana gelmeyin. Güvenmeyen kişi direk dc ye gelir makineyi görür ödemesini yapar. Belirttiğim üzere kirala senin olsun süresinin dolmasına 3 ay vardır. Üç aylık ücreti peşin ödeyerek makineyi çıkartacağız. Bu durumda dc makine sizindir diye bir yazı vermez.

    İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 18-12-2015, 17:39:27
    #3
    Benim bildiğim kadarıyla, Sadecehosting kalan taksitlerin peşin olarak ödenmesini ve makinayı dışarı çıkarmanızı kabul etmiyor. Bunu yapabileceğinize dair kesin bir bilgi verdiler mi acaba?
  • 18-12-2015, 17:46:06
    #4
    Ağustos ayından beri sadecehosting faturalandırmalarında sorun oluşmasından ötürü hesabımız çok karışmıştı. Karşılıklı olarak şartları esneterek muhasebe müdüründen onay aldım.
  • 18-12-2015, 20:14:59
    #5
    İletişim bilgilerinizi alabilir miyim hocam
  • 18-12-2015, 20:23:25
    #6
    Her iki makine içinde anlaşma sağlandi.

    Teşekkürler.