Arkadaşlar Lütfen önce okuyalım.
İlgili makine sıfır olarak alınıp direk datacenter da açılmıştır. Yaklaşık 2 yıldır barındırılmaktadır ve hiç dc dışına çıkmamıştır. Dolayısı ile bende fotoğrafı yoktur. Bazı arkadaşlar makinenin fotoğrafını görmek istedi. Ben dc ye bi fotoğrafını çekip atar mısınız gibi bir istekde bulunup kendime güldüremem. (Şahsen benden dc olsam ve biri böyle birşey istese vesikalık mı olsun diye sorardım. O yüzden ters geliyor. )
Ayrıca güvenmediğini bundan ötürü makinenin bize ait olduğunu belgelemek için dc den yazı almamızı isteyen oldu. Lütfen böyle isteklerle bana gelmeyin. Güvenmeyen kişi direk dc ye gelir makineyi görür ödemesini yapar. Belirttiğim üzere kirala senin olsun süresinin dolmasına 3 ay vardır. Üç aylık ücreti peşin ödeyerek makineyi çıkartacağız. Bu durumda dc makine sizindir diye bir yazı vermez.
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.