Benim bildiğim kadarıyla, Sadecehosting kalan taksitlerin peşin olarak ödenmesini ve makinayı dışarı çıkarmanızı kabul etmiyor. Bunu yapabileceğinize dair kesin bir bilgi verdiler mi acaba?