• 03-12-2014, 18:45:34
    #1
    aşağıda cihaz özelliklerini veriyorum. 10+ barındırma için fiyat tekliflerinizi bekliyorum. Aylık trafik ve internet hızının bir önemi yoktur. En uygun paket olması yeterlidir.



    * Hash Rate: 2,000GH/s guaranteed
    * Power Efficiency: 0.69Watt/GH/s at the wall
    * Over clocking: About 10%, but not guaranteed
    * 3U Rack 432mm*442mm*133mm
    * PSU inside: 1400W, 80PLUS gold. Power line not included.
    * Temperature: 40-50 degree Celsius tested in the mining farm
    * Fan Speed: 3900RPM
    * Stable but a little bit noisy
    * Ethernet connection, Stand alone
    * Certificate Compliance: FCC/CE
  • 03-12-2014, 18:47:41
    #2
    Merhaba,
    @Daghan bey ile görüşebilirsiniz en uygun fiyatı kendisi verecektir.

    iletişim bilgileri
    TEL. 4441 DGN (346) , +90 (850) 480 1 346
    www.dgn.net.tr
  • 03-12-2014, 18:56:45
    #3
    bilgehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    @Daghan bey ile görüşebilirsiniz en uygun fiyatı kendisi verecektir.

    iletişim bilgileri
    TEL. 4441 DGN (346) , +90 (850) 480 1 346
    www.dgn.net.tr
    Merhaba,

    Evet kendileri ile görüştüm. Dün 10 adet cihaz için 1180 TL'den anlaştık. Bende tüm cihazlarımı mevcut barındırma hizmeti aldığım yerden topladım ve aracıma yerleştirdim. Bugün yola çıkmak için DGN'yi tekrar aradığımda ise yeni fiyatlandırma çıkardıklarını ve amper başına 100 TL ekstra ücret alacaklarını ilettiler. Kendilerine biraz kızgınım, mağduriyetime sebep oldular fakat çözüm sunamadılar.
  • 03-12-2014, 19:03:11
    #4
    Ortada yanlış anlaşılma olmuş olabilir. Yinede DGN den daha iyi fiyat verebileceklerini zannetmiyorum.
  • 03-12-2014, 19:06:36
    #5
    bilgehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada yanlış anlaşılma olmuş olabilir. Yinede DGN den daha iyi fiyat verebileceklerini zannetmiyorum.
    Olabilir Daghan Bey'e pm attım umarım dönüş yapar.
    dgn'yi tavsiye ettikleri için kendileri ile irtibata geçmiştim fakat böyle bir aksilik oldu. Uygun fiyatlı başka teklif alabileceğim bir yer var mıdır acaba ?
  • 03-12-2014, 20:46:41
    #6
    DGN açıldığı günden itibaren sunucularımız orada bugüne kadar herhangi bir problem yaşamadık ki bunu söylemeye gerekte yok DGN hakkında en ufak kötü bir yorum göremezsiniz. Fiyat konusuna gelince eminim ki bahsetmiş olduğunuz cihazları DGN dışında uygun fiyata barındıracak veri merkezi olacağını zannetmiyorum hani bu mesajı okunur verirlerse bilemem
  • 03-12-2014, 20:48:45
    #7
    Bu cihazlar kendi başına 1200 + TL elektrik yakar ayda ucuz bi barındırma beklememelisiniz.
  • 03-12-2014, 20:56:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Detaylı bilgi alabilirsem. Gayet uygun fiyatla 3 dc önerebilirim. Sunucular hakkında istediğin ip limiti. Vs vs.


    Resmini eklediğin cihazlar için arıyorsan pek uygun fiyat bulamayabilirsin.


    Cihazları bir kabinete toplasan . Normal 6 sunucunun çektiği amperi tek başına çeker. Elektrik hatlarını bile güçlendirmen gerekebilir. Daghan bey uygun fiyat vermiş.. + 100 ise bence vazgeçmeyin. Detaylı görüşelim isterseniz.
  • 03-12-2014, 20:57:24
    #9
    bilgehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGN açıldığı günden itibaren sunucularımız orada bugüne kadar herhangi bir problem yaşamadık ki bunu söylemeye gerekte yok DGN hakkında en ufak kötü bir yorum göremezsiniz. Fiyat konusuna gelince eminim ki bahsetmiş olduğunuz cihazları DGN dışında uygun fiyata barındıracak veri merkezi olacağını zannetmiyorum hani bu mesajı okunur verirlerse bilemem
    Ben kendilerinden henüz hizmet almadığım için bilemiyorum, bana tavsiye ettiler ve kendileri ile irtibata geçtim. Fiyat konusunda anlaşmamıza rağmen ertesi gün fiyatı değiştirdiklerini söylediler. Ben her şeyi hazırlamıştım ve yola çıkacaktım. Burada kırgın olduğum nokta bana verdikleri fiyat değil, anlaştığımız fiyatı ertesi gün değiştirmeleridir. Ki anlaştığımız fiyattan daha önce bu hizmeti yine bu cihazlar ile başkalarına verdiler. Yeni bir fiyat çıkarılıyorsa beni o fiyata dahil etmemeleri gerekiyordu. Söz verilen fiyatı ertesi gün değiştiripte bir şey yapamıyoruz demeleri pek etik olmadı.

    Neyse bu bir şikayet konusu değildir yanlış anlaşılmasın. Sadece konusu geçtiği için mağduriyetimi yazdım. Daghan bey özel mesajıma cevap verecektir umarım.