Windows server 2008'de 2 aşamalı giriş yapılabiliyor mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Windows server 2008'de 2 aşamalı giriş yapılabiliyor mu?
0
●
244
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Windows server 2008'de 2 aşamalı giriş yapılabiliyor mu?
01-11-2014, 14:29:00
#1
CihanAksoy
Windows server 2008'de email yada sms yoluyla 2 aşamalı giriş işin varsayılan bir sistem yok bildiğim kadarıyla.
Bunu yapmanın başka yolları var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler