• 25-10-2014, 17:09:39
    #19
    Çok güzel konu, takipteyim.
  • 26-10-2014, 13:29:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Mikrrotik rb 1400 router a geçiş yaptık 2 sene önce eski router boardları ile karşılaştırınca çok iyi. Firewall olarak sonicwall kullanıyoruz. Telefon hatlarımız da fiberden 3 PRİ olarak geliyor.
    AP lerde Tplink teki klasik sorunlar bir süra sonra şişme cevap vermeme vs bildiğimiz için Türkiye de yeni yeni piyasaya sürelen ibuquiti nin Pico Ve nano station larını kullanıyoruz. Şu ana kadar bu cihazlardan daha iyisi görmedim. Tabi elimizdeki motorola ve rukus ları saymıyorum. Fiyat aralığı da fena değil. Tr de de mevcut. bu cihazlar istersen test için al asla pişman olmazsın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29:42 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:07 --

    Bizde loglama olayı yok öyle bir yasa yok. O yönden şanslıyız.
  • 26-10-2014, 23:24:43
    #21
    turkeybilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mikrrotik rb 1400 router a geçiş yaptık 2 sene önce eski router boardları ile karşılaştırınca çok iyi. Firewall olarak sonicwall kullanıyoruz. Telefon hatlarımız da fiberden 3 PRİ olarak geliyor.
    AP lerde Tplink teki klasik sorunlar bir süra sonra şişme cevap vermeme vs bildiğimiz için Türkiye de yeni yeni piyasaya sürelen ibuquiti nin Pico Ve nano station larını kullanıyoruz. Şu ana kadar bu cihazlardan daha iyisi görmedim. Tabi elimizdeki motorola ve rukus ları saymıyorum. Fiyat aralığı da fena değil. Tr de de mevcut. bu cihazlar istersen test için al asla pişman olmazsın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29:42 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:07 --

    Bizde loglama olayı yok öyle bir yasa yok. O yönden şanslıyız.
    tp-link de ping watch dogu kullanırsan, şişme esnasında restart olabilir belki. Ben o şekilde kullanıyorum.
  • 27-10-2014, 18:17:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Tp-link =sorun Bende sorun sevmiyorum dolayısıyla Tp-link de sevmiyorum.
  • 30-10-2014, 01:44:01
    #23
    @Daghan;
    paket limitleme hakkında bilgin var mı? 150paket/saniye olarak limitlemeyi düşünüyorum.