• 18-10-2014, 11:42:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    uzak masaüstü ile vds sunucusuna bağlanınca ses kartı aktif görünüyor

    teamviewer ile bağlanınca ses kartı görünmüyor.

    team ile bağlanınca ses kartının aktif olabilmesi için ne yapabilirim ?

    sistem win7 64 bit
  • 18-10-2014, 11:43:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Peki uzak masaüstü ile bağlanınca ses çıkıyormu denedinizmi?
  • 18-10-2014, 12:12:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ordan bağlanınca ses var ama bu seferde directdraw ve direct3d devre dışı kalıyor (ekran kartı)
  • 18-10-2014, 13:33:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sunucuda çok özel bilgileriniz yoksa bilgileri verin bi inceleyeyim.

    skype: adem-clubmusictr
  • 18-10-2014, 19:31:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Uzak masaüstü bağlantısı yaparken ses seçeneğini bu bilgisayarda çal yapmanız gerekli
  • 18-10-2014, 21:41:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    uzak masaüstü ile sorunumuz yok team ile bağlanınca ses gidiyor. nasıl yapabiliriz @furkanturkyilma
  • 19-10-2014, 19:51:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Windows 8 sistemlerinde bu türk bir sorun yok diye biliyorum deneyin isterseniz.
  • 19-10-2014, 20:39:32
    #8
    teamviewer da gerçekte olan donanımlar paylasılır
    remote desktop da donanımlarınız oraya map edlir ve kullanılablir bu yuzden
    team ile karşı tarafdan ses alabilmek için virtual sound device vs gibi google da aratıp yukleyin sunucunuza sorunu çözer