• 14-10-2014, 01:55:14
    #10
    mikrotik kurdum arkadaşlar. Teşekkürler.
  • 14-10-2014, 19:23:03
    #11
    Daha basit ve ucuz yöntem olarak pfsense önerirdim sana. Ben işyerimde kullanıyorum hattın biri düştüğünde hissettirmiyor bile. SSL ve ip değişmemesi gereken üyelik girişli siteler içinde alias kullanıyorum. Hiçbir sorun olmuyor. Clientler içinde limitleme yaparak hattınızı stabilede tutabilirsiniz. Misalen ben 16 Mbit lik 2 hattı birleştirip normal bağlantı limiti 5mbit ssl siteler için 4mbit bağlantı tutuyorum hat yoğunlaşırsa bu limitleri 1 er mbit indiriyorum kimse hatta yavaşlık dahi hissetmiyor. Size maliyeti PCI yuvası 2+ olacak bir anakart 1GB ram lı bir sunucu. Tek çekirdek dahi olabilecek bir işlemci. Ben E2180 kullanıyorum. HDD size kalmış. Cache tutturayım derseniz büyük bir hdd alırsınız sadece ağ için derseniz 20GB lik IDE bile yeter.