• 24-12-2014, 01:30:11
    #10
    Telefon numaranızı pm olarak iletir misiniz?
  • 24-12-2014, 02:35:30
    #11
    İşlemciyi görünce gözümün feri söndü. O işlemci yetmemiş gibi birde 4 tane takılması evi ocağı satmayı düşündürür adama. Şu yılbaşı piyangosunu yakalimde alim bari şu sunucuyu Hayırlı satışlar sunucu abartı iyi.
  • 24-12-2014, 02:41:07
    #12
    conquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciyi görünce gözümün feri söndü. O işlemci yetmemiş gibi birde 4 tane takılması evi ocağı satmayı düşündürür adama. Şu yılbaşı piyangosunu yakalimde alim bari şu sunucuyu Hayırlı satışlar sunucu abartı iyi.
    sağol sunucu zamanında ev parasına alındı
  • 25-12-2014, 14:30:30
    #13
    sunucu fena param olsa direk alırdım
  • 26-12-2014, 23:33:52
    #14
    Dogukan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu fena param olsa direk alırdım

    kiralayalım hocam alamıyosan
  • 05-01-2015, 02:38:01
    #15
    güzel alet hayırlı satışlar
  • 09-01-2015, 20:56:18
    #16
    pm lutfen
  • 10-01-2015, 12:35:04
    #17
    iletişim numaram ilanda bulunuyor
  • 19-03-2015, 15:20:22
    #18
    ilan tekrar aktif edildi