• 15-07-2014, 17:23:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar r10,

    MaestroPanel'i mimari açıdan daha iyi hale getirdiğimiz, yeni modüller ve yeni özellikler eklediğimiz sürümümüzü bugün nihayet yayınladık ve kullanıma açtık. Aşağıda ayrıntıları yazmaya çalıştım.

    Not: Linux sürümümüzün ar-ge çalışmaları sürüyor. Bu konu ile ilgili ayrıca bir beta sürümü paylaşacağız.

    Download
    http://www.maestropanel.com/download

    0.9.6 Güncelleme Paketi
    http://repo.maestropanel.com/A1/Update096.exe

    Genel
    • Backup/Restore iyileştirildi.
    • Çoklu sunucuda Backup/Restore ve download desteği eklendi.
    • Microsoft Exchange 2013 desteği eklendi (Otomatik Kurulum Dahil)
    • PureVPN (www.purevpn.com) desteği eklendi.
    • MaestroPanel Agent'in daha az ram tüketimi sağlandı.
    • Domain XML Import/Export özelliği eklendi.
    • Bayi limitleri iyileştirildi.
    • Bayi Lisans API'si devreye alındı.
    • Domain Alias DNS kayıtları iyileştirildi.
    • DNS servis iyileştirmeleri yapıldı.
    • Kullanıcı arayüzleri iyileştirildi.
    • API dokümantasyonu yenilendi.
    • Kullanıcı Klavuzu yenilendi.
    • .Net Framework 4.5.2 desteği ekllendi.
    • Uzak FTP Unix Type hatası giderildi.
    • Uzak FTP upload ve download performansı gözle görülür şekilde arttırıldı.
    • SSL CERTENROLLLib hatası giderildi.
    • Default tema desteği durduruldu.
    • Otomatik Bayi Planında domain kotası hatası giderildi.

    Microsoft Exchange 2013
    • Microsoft Exchange 2013 desteği eklendi.
    • Microsoft Exchange 2013 otomatik kurulum sihirbazı yayınlandı.

    MailEnable
    • MailEnable 8.51 desteği eklendi.

    PHP
    • PHP 5.4.30 desteği eklendi
    • PHP 5.5.14 desteği eklendi
    • PhpMyAdmin 4.2.5 desteği eklendi
    • MySQL servis iyileştirilmeleri sağlandı.

    IceWarp
    • IceWarp Import Mailbox özelliği eklendi.
    • IceWarp mailbox sayaçları eklendi.
    • IceWarp DNS makroları aktifleştirildi.

    WHMCS
    • WHMCS lisans modülü güncellendi.
    • WHMCS hosting modülü güncellendi.

    Canlı Demo
    http://www.maestropanel.com/Demo

    10 Domain Ücretsiz Lisans
    https://secure.maestropanel.com
  • 16-07-2014, 00:01:55
    #2
    Windows için plesk le hiç uğraşmayın derim maestro varken
  • 16-07-2014, 00:03:33
    #3
    bazı sorularım var
    1- Microsoft Exchange 2013 lisans ücreti ne kadar ?
    2- Microsoft Exchange 2013 tüm alan adları için mail verme şansımız var mı ?
  • 16-07-2014, 08:44:50
    #4
    by_rehep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı sorularım var
    1- Microsoft Exchange 2013 lisans ücreti ne kadar ?
    2- Microsoft Exchange 2013 tüm alan adları için mail verme şansımız var mı ?
    Exchange Modülümüz lisans'a bir eklenti olarak dahil. Liste fiyatı 49,90$/Ay Yıllık 499$ domain sınırlaması veya mailbox sınırlaması bulunmuyor.

    Exchange desteğimiz tüm domainleri (FQDN) destekliyor tabi. Buradaki avantaj aynı panel üzerinden bir domain'e Exchange mailbox'ı verirken, diğer domain'e MailEnable üzerinden mailbox verebiliyorsunuz.

    Sistem Exchange'i otomatik kuruyor ve hosted olarak ayarlamalarını yapıyor. Bu açıdan kısa sürede bu servisi sağlamaya başlayabiliyorsunuz.

    Şuanda Server Core üzerinde çalışıyoruz daha az ram, daha az kaynakla daha çok kişiye hizmet verilmesi ile daha karli sistemler sunmayı hedefliyoruz.
  • 16-07-2014, 12:49:13
    #5
    sürüme güzel şeyler eklenmiş başarılar
  • 16-07-2014, 16:14:52
    #6
    Sektörden bir çok arkadaşla görüştüm sağ olsunlar güzel önerilerde bulundular.
    Hosted Exchange daha çok mailbox bazında satıldığı için bizde lisanslamayı ona göre tekrar düzenledik. Son durum aşağıdaki şekilde oldu.

    10 Mailbox'a Kadar Ücretsiz
    100 Mailbox' Kadar 14,95$
    Sınırsız Mailbox 49.95$

    Şeklinde bir yapı oldu. (Önerilere açığız)
  • 17-07-2014, 00:04:21
    #7
    0.9.4.0 sürümünü direk güncelleyebilir miyiz?

    Otomatik güncelleme bir sonraki sürümde olacak denmişti. Bu konudaki son durum nedir?
  • 17-07-2014, 10:15:03
    #8
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.9.4.0 sürümünü direk güncelleyebilir miyiz?

    Otomatik güncelleme bir sonraki sürümde olacak denmişti. Bu konudaki son durum nedir?
    0.9.4 buil 279'dan sonra direkt 0.9.6'ya upgrade edebilirsiniz.

    Otomatik Update'i bu sürüme yetiştiremedik maalesef ama bunun için gecici olarak aşağıdaki aracı kullanabilirsiniz.

    http://blog.maestropanel.com/post/83...uncelleme-arac
  • 17-07-2014, 10:44:05
    #9
    c1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.9.4 buil 279'dan sonra direkt 0.9.6'ya upgrade edebilirsiniz.

    Otomatik Update'i bu sürüme yetiştiremedik maalesef ama bunun için gecici olarak aşağıdaki aracı kullanabilirsiniz.

    http://blog.maestropanel.com/post/83...uncelleme-arac
    Teşekkürler. Dün son sürümü indirip direk paketi kurduğumda sürüm güncellemesi yapıldı görünüyor. Giriş arayüzünden versiyon değişikliği olduğunu anladım fakat bazı alanlarda hala 9.4 görünüyor.

    http://prntscr.com/43icyl