Sektörden bir çok arkadaşla görüştüm sağ olsunlar güzel önerilerde bulundular.
Hosted Exchange daha çok mailbox bazında satıldığı için bizde lisanslamayı ona göre tekrar düzenledik. Son durum aşağıdaki şekilde oldu.

10 Mailbox'a Kadar Ücretsiz
100 Mailbox' Kadar 14,95$
Sınırsız Mailbox 49.95$

Şeklinde bir yapı oldu. (Önerilere açığız)