cyolacan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Slmlar herkese Akservers evet orayada ben açtım konuyu açtıktan sonra gördüm harf hatamı ama sonra açıkcası değiştirmedim. 
Bu arada dediğin gibi abd bu konularda benim görüşüm iyi tabii her firması değil softlayer şu anda güzel bir kampanyası var ve fiyatı benim için çok uygun ama dediğim gibi avrupa istiyorum çünkü ping süreleri.
Ama söylede bieşy düşünüyorum tek server üzerinde tek bir site barındırsam sanırım o kadar geç kalmaz sitem joomla o yüzden veritanabındna veri çekmeside eklenince site yavaş kalıyor.
Bu arada tavsiyeler tek tek geliyor pm olarak bile ama almanya üzerinde sanırım en sağlam netdirkt gibi görünüyor araştırmalarım ama hızlı servis için ekstra para ödemem gerekiyormuş öle bir yapıları varmış.
Bide hep aklıma server4you.de adresi geliyor. Orayla çalıştıktan sonra hep alman arkdaşımın bana söylediği laf geliyor. Almayada bir laf vardır Burada işler işler ama yavaş işler. demişti sanırım netdirekt te ek ücret ödemez isek veya bayii sistemiyle çalışmaz isem aynısı olacak gibi.
Söyle olsa o zaman softlayer mi layeredtech mi abd için
Yazım hatası varsa özür

Bu arada dediğin gibi abd bu konularda benim görüşüm iyi tabii her firması değil softlayer şu anda güzel bir kampanyası var ve fiyatı benim için çok uygun ama dediğim gibi avrupa istiyorum çünkü ping süreleri.
Ama söylede bieşy düşünüyorum tek server üzerinde tek bir site barındırsam sanırım o kadar geç kalmaz sitem joomla o yüzden veritanabındna veri çekmeside eklenince site yavaş kalıyor.
Bu arada tavsiyeler tek tek geliyor pm olarak bile ama almanya üzerinde sanırım en sağlam netdirkt gibi görünüyor araştırmalarım ama hızlı servis için ekstra para ödemem gerekiyormuş öle bir yapıları varmış.
Bide hep aklıma server4you.de adresi geliyor. Orayla çalıştıktan sonra hep alman arkdaşımın bana söylediği laf geliyor. Almayada bir laf vardır Burada işler işler ama yavaş işler. demişti sanırım netdirekt te ek ücret ödemez isek veya bayii sistemiyle çalışmaz isem aynısı olacak gibi.
Söyle olsa o zaman softlayer mi layeredtech mi abd için
Yazım hatası varsa özür
donanımı takar okadar.işletim sistemini bile kendin kurarsın