Merhaba Salay.
Bir takım önlemler almış olabilirsiniz, bu güzel birşey.
Ama asla bununla yetinmeyin ve bununlada övünmeyin.
Bizim gavurlardan ne eksiğimiz var?
İstikrar içinde kutluyorum ama her zamanda çıtanızın yüksek olmasını temenni ediyorum.
Spamhaus'un bile 210 gigabit saldırı aldığını hatırlatır, koca cloudflare nin bile ekip olarak saldırııyı ne kadar zor kestiğinide hatırlatırım.