• 26-05-2014, 03:27:31
    Hadi ben kaçtım
  • 26-05-2014, 03:33:12
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmam bugunun üzerine cıkabileceğini atağın 200K botnet gormusuz max. ve sistemi %15 yormuş sanırım bu sektorde bu işe bir nokta koyma zamanı gelmiş
    DDOS Dedicated satişlarımız başlamıştır )))
  • 26-05-2014, 03:33:54
    DCSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DDOS Dedicated satişlarımız başlamıştır )))
    Botneti de unutmayalım
  • 26-05-2014, 03:37:21
    Peki ne zaman sunucu kiralamaya başlıyoruz? 8)
  • 26-05-2014, 03:38:11
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ne zaman sunucu kiralamaya başlıyoruz? 8)
    Yakında , şimdi cloudflare gibi bir ara yuz yazacaz hızlıca bir iki haftaya gelir
  • 26-05-2014, 03:44:08
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında , şimdi cloudflare gibi bir ara yuz yazacaz hızlıca bir iki haftaya gelir
    Hayırlısı o zaman.

    Fiyatlar konusunu da OVH ile karşılaştırmak için hala biraz daha zaman var galiba. Değil mi?
  • 26-05-2014, 03:45:38
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı o zaman.

    Fiyatlar konusunu da OVH ile karşılaştırmak için hala biraz daha zaman var galiba. Değil mi?
    Maalesef evet ama fark olarak TR lokasyon ve Botneti katarsak sorunsuzluk garanti farkı denilebilir adetler arttıkca fiyatlar dusecektir
  • 26-05-2014, 03:54:52
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Salay.
    Bir takım önlemler almış olabilirsiniz, bu güzel birşey.
    Ama asla bununla yetinmeyin ve bununlada övünmeyin.
    Bizim gavurlardan ne eksiğimiz var?
    İstikrar içinde kutluyorum ama her zamanda çıtanızın yüksek olmasını temenni ediyorum.
    Spamhaus'un bile 210 gigabit saldırı aldığını hatırlatır, koca cloudflare nin bile ekip olarak saldırııyı ne kadar zor kestiğinide hatırlatırım.
  • 26-05-2014, 03:57:21
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Salay.
    Bir takım önlemler almış olabilirsiniz, bu güzel birşey.
    Ama asla bununla yetinmeyin ve bununlada övünmeyin.
    Bizim gavurlardan ne eksiğimiz var?
    İstikrar içinde kutluyorum ama her zamanda çıtanızın yüksek olmasını temenni ediyorum.
    Spamhaus'un bile 210 gigabit saldırı aldığını hatırlatır, koca cloudflare nin bile ekip olarak saldırııyı ne kadar zor kestiğinide hatırlatırım.
    Bir EKG cihazı başına pretisyen koymanın manası yoktur . En kaliteli cihazlarıda koysanız iyi bir uzman olmadıkca onu kullanamaz bizim daha onceki konulara bakacak olursanız neden salay 1 ve 2 cihazları kullanmakta ote firmware larını dahi yazdığımızı görürsünüz. Maalesef kapitalizm bunu gerektiriyor. Türktelekom leaseweb'e bildiğim kadarı ile hat kirası öderken bizim ödediğimiz bedeller ortada . Umarım bir gün bu çarkı tam tersine çevirir ve yabancı forumlarda adı konuşulan biz oluruz.