Merhaba Salay.
Bir takım önlemler almış olabilirsiniz, bu güzel birşey.
Ama asla bununla yetinmeyin ve bununlada övünmeyin.
Bizim gavurlardan ne eksiğimiz var?
İstikrar içinde kutluyorum ama her zamanda çıtanızın yüksek olmasını temenni ediyorum.
Spamhaus'un bile 210 gigabit saldırı aldığını hatırlatır, koca cloudflare nin bile ekip olarak saldırııyı ne kadar zor kestiğinide hatırlatırım.
Bir EKG cihazı başına pretisyen koymanın manası yoktur . En kaliteli cihazlarıda koysanız iyi bir uzman olmadıkca onu kullanamaz bizim daha onceki konulara bakacak olursanız neden salay 1 ve 2 cihazları kullanmakta ote firmware larını dahi yazdığımızı görürsünüz. Maalesef kapitalizm bunu gerektiriyor. Türktelekom leaseweb'e bildiğim kadarı ile hat kirası öderken bizim ödediğimiz bedeller ortada . Umarım bir gün bu çarkı tam tersine çevirir ve yabancı forumlarda adı konuşulan biz oluruz.