• 26-05-2014, 01:48:06
    Kutlarım güzel çalışma olmuşa benziyor.
  • 26-05-2014, 01:50:02
    OmurTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutlarım güzel çalışma olmuşa benziyor.
    Teşekkürler
  • 26-05-2014, 01:54:17
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler.
  • 26-05-2014, 01:55:42
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler.
    Teşekkürler sanırım R10 da TR lokasyon botnet ve DDOS a bu kadar uzun süre kalan çok az yerden biri olduk
  • 26-05-2014, 02:20:54
    Üyeliği durduruldu
    Yorumum Bulunsun , Yarın Öğle Saatlerinde Birde Ben Uğrayayım :P
  • 26-05-2014, 02:21:56
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizdeki yapı biraz daha farklı kendi kendine öğreniyor ve php ye cagrı gondermiyor zaten bakın hiç bir url yi bulamadılar google da indexli sayfalar canavar gibi geliyor ve calısıyor
    Hocam mesajları tek tek okudum bu yoruma çok güldüm Person Of İnterest geldi direk aklıma görünen oki çalışmalar karşılığını vermiş tebrik ederim. Bende e-ticaret sistemimi deneyin dicem ama korktum
  • 26-05-2014, 02:22:30
    Zuckerberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumum Bulunsun , Yarın Öğle Saatlerinde Birde Ben Uğrayayım :P

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 02:17:55 --



    Kapatıyorum Bari Deme La Benim Sistemle Artistlik Yapma Kucuk Osman
    Her zaman bekleriz
  • 26-05-2014, 02:29:45
    TTNET'i çok yordunuz bugün olan bizim internetlere oldu. Şaka bi yana cidden bir yavaşlama var idi son 1-2 saattir, şuanda düzeldi.
  • 26-05-2014, 02:31:28
    Çin'den bi kaç yüz milyon adam topladım, yarın sizi çökerticez kafaya koyduk.