Zuckerberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumum Bulunsun , Yarın Öğle Saatlerinde Birde Ben Uğrayayım :P

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 02:17:55 --



Kapatıyorum Bari Deme La Benim Sistemle Artistlik Yapma Kucuk Osman
Her zaman bekleriz