• 25-05-2014, 22:31:46
    #64
    Üyeliği durduruldu
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel arkadaşlardan bir ip adresini de test etmelerini rica edebilirmiyiz. Boşa para vermeyek eşşek yükü ile.

    37.247.104.197

    Yabancı firmadan 5000 TL aldığımız bir hizmet lütfen sunucuyu down edebilirseniz harika olacak biz kapandığını söyledik 1 2 kere saldırı geldi paramızı iade etmek için kapalı kalmalı vs. diyorlar güçlü saldırı yapan arakdaşlardan ricam 5 dk kapalı tutabilirseniz rica ediyorum. Kimse kapatamaz diye çok iddaalaşıyorlar
    Sercan sende bir konu aç bence böyle bir kaç konu daha olursa memlekette sizinle uğraşmaktan başkalarıyla uğraşacak botnetçi kalmaz, millet rahat eder
  • 25-05-2014, 22:31:51
    #65
    sunucuoptimizasyon.com
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok pinge kapalı şuan sorun yok hala serverda açık TeamSpeak portları var. Sorun görünmüyor.
    Siz bence nerden hizmet aldığınızıda bilmiyorsunuz, ip dgn verimerkezi nin ipi. Ayrıca firewallda yok ip üzerinde, kazıklanmışsınız herhalde
  • 25-05-2014, 22:32:28
    #66
    Irak giriliyor şuan.
  • 25-05-2014, 22:34:33
    #67
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Irak giriliyor şuan.
    teşekkürler
  • 25-05-2014, 22:41:32
    #68
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel arkadaşlardan bir ip adresini de test etmelerini rica edebilirmiyiz. Boşa para vermeyek eşşek yükü ile.

    37.247.104.197

    Yabancı firmadan 5000 TL aldığımız bir hizmet lütfen sunucuyu down edebilirseniz harika olacak biz kapandığını söyledik 1 2 kere saldırı geldi paramızı iade etmek için kapalı kalmalı vs. diyorlar güçlü saldırı yapan arakdaşlardan ricam 5 dk kapalı tutabilirseniz rica ediyorum. Kimse kapatamaz diye çok iddaalaşıyorlar
    Edit; Pinge kapalıymışsın kardo
  • 25-05-2014, 22:44:24
    #69
    yok kapatamadılar sağlam o vakit
  • 25-05-2014, 22:58:11
    #70
    Misafir
    http://blog.salay.com.tr/category/ya...ma-gelistirme/
    Icerikleriniz acilmamakda, ana sayfaya galiba " index.html " koydugunuz icin ve " ? " engellegiiniz icin birsey olmamakda, ki hic bi index.html kullanan bir host kolay kolay cökmez bizim attigimiz saldiri ile, ama iceriklere girmemekdedir, saldiri basariyla gerceklesdi

  • 25-05-2014, 23:04:00
    #71
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://blog.salay.com.tr/category/ya...ma-gelistirme/
    Icerikleriniz acilmamakda, ana sayfaya galiba " index.html " koydugunuz icin ve " ? " engellegiiniz icin birsey olmamakda, ki hic bi index.html kullanan bir host kolay kolay cökmez bizim attigimiz saldiri ile, ama iceriklere girmemekdedir, saldiri basariyla gerceklesdi

    bence engellenen bir tek sizsiniz

    http://prntscr.com/3mj67u

    prtg peaseler da http yi hiç kaybetmemiş görüyor 5 er sn testler uygulanıyor
  • 25-05-2014, 23:05:00
    #72
    Misafir
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence engellenen bir tek sizsiniz

    http://prntscr.com/3mj67u

    prtg peaseler da http yi hiç kaybetmemiş görüyor 5 er sn testler uygulanıyor
    Ana sayfayi .html ile calisdirdiginiz icin oraya birsey olmuyor efendim
    .htm i kaldirin bakin, nasil ucuyor
    Su an hic bir kategori vs acilmamakdadir siteniz'de, bir kac kisiyede yolladim onayladilar bunu.