tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok pinge kapalı şuan sorun yok hala serverda açık TeamSpeak portları var. Sorun görünmüyor.
Siz bence nerden hizmet aldığınızıda bilmiyorsunuz, ip dgn verimerkezi nin ipi. Ayrıca firewallda yok ip üzerinde, kazıklanmışsınız herhalde