Merhaba
Fujitsu Rx100 s6 centos kurulumu nasıl yapıldığına dair bilgisi var mı ?
Fujitsu Sunucu hakkında
9
●779
- 04-05-2014, 01:24:45netinstall.iso indirdim.Açıkcası izah ediyim.Sanırım boot yaparken bendeki ISO uzantılı centos'u görmüyor.Direk centos açılışı geçiyor.victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarımdaki centos iso dosyasını görse,otomatikman centos kurulumu sihirbazına geçer.
Fakat öyle bir geçiş olmayıp,yine centos isletim sistemiyle açılıyor. - 04-05-2014, 02:19:07Merhabalar,
1.si internet hızınızdan dolayı işlemleri çok geç görürsünüz yada göremezsiniz.
2.si isolarınızda problem varsa kurulum ekranına geçemezsiniz.
Dilerseniz sizin adınıza sunucunuzun kurulumunu yapabiliriz.
Saygılarımızla,
Sahinnetwork.Com - 04-05-2014, 02:31:24Evet 1.secenek cd olarak acılsın seçili..
Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Kurulumu kendi başıma yapmak istediğim için yardimcı olmalarını rica etmiştim.
İlginize teşekkür ederim. - 04-05-2014, 02:32:30Merhabalar,
O halde size birkaç saatliğine windows vds verebiliriz. İçine istediğiniz isoları upload ederiz. Oradan yüklemeye çalışırsınız. Pm atmanız yeterli =)
Saygılarımızla,
Sahinnetwork.Com