Evet 1.secenek cd olarak acılsın seçili..
Merhabalar,
1.si internet hızınızdan dolayı işlemleri çok geç görürsünüz yada göremezsiniz.
2.si isolarınızda problem varsa kurulum ekranına geçemezsiniz.
Dilerseniz sizin adınıza sunucunuzun kurulumunu yapabiliriz.
Ek olarak : Size birkaç saatliğine windows vds verebiliriz. İçine istediğiniz isoları upload ederiz. Oradan yüklemeye çalışırsınız. Pm atmanız yeterli =)
Saygılarımızla,
Sahinnetwork.Com
Merhaba
Kurulumu kendi başıma yapmak istediğim için yardimcı olmalarını rica etmiştim.
İlginize teşekkür ederim.