Evet 1.secenek cd olarak acılsın seçili..

Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

1.si internet hızınızdan dolayı işlemleri çok geç görürsünüz yada göremezsiniz.
2.si isolarınızda problem varsa kurulum ekranına geçemezsiniz.
Dilerseniz sizin adınıza sunucunuzun kurulumunu yapabiliriz.

Ek olarak : Size birkaç saatliğine windows vds verebiliriz. İçine istediğiniz isoları upload ederiz. Oradan yüklemeye çalışırsınız. Pm atmanız yeterli =)

Saygılarımızla,
Sahinnetwork.Com

Merhaba

Kurulumu kendi başıma yapmak istediğim için yardimcı olmalarını rica etmiştim.

İlginize teşekkür ederim.