• 04-05-2014, 00:16:26
    #1
    Merhaba

    Fujitsu Rx100 s6 centos kurulumu nasıl yapıldığına dair bilgisi var mı ?
  • 04-05-2014, 00:52:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kurulum sırasında karşılaştığınız bir sorun mu var?
  • 04-05-2014, 00:56:38
    #3
    Şöyle özetleyim format atmak istiyorum.

    Remote Management iRMC S2 Web Server bağlandım.Video directiona girerek ekran görüntüsü gelmektedir.

    Fakat remote storage kısmından kendi bilgisayarımdaki centos seçiyorum.Kurulum sayfasına gelmiyor.
  • 04-05-2014, 01:21:15
    #4
    kendi bilgisayarınızın upload hızı yüksek değilse saatler sürer ekranın gelmesi, centos dvd si 4,5 gb hepsini upload eder önce,

    netinstall sürümünü deneyin centos un, (250 mb civarıdır)

    veya bulabilirseniz bir windows uzakmasaüstü ile kurulumu deneyin.
  • 04-05-2014, 01:24:45
    #5
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi bilgisayarınızın upload hızı yüksek değilse saatler sürer ekranın gelmesi, centos dvd si 4,5 gb hepsini upload eder önce,

    netinstall sürümünü deneyin centos un, (250 mb civarıdır)

    veya bulabilirseniz bir windows uzakmasaüstü ile kurulumu deneyin.
    netinstall.iso indirdim.Açıkcası izah ediyim.Sanırım boot yaparken bendeki ISO uzantılı centos'u görmüyor.Direk centos açılışı geçiyor.

    Bilgisayarımdaki centos iso dosyasını görse,otomatikman centos kurulumu sihirbazına geçer.

    Fakat öyle bir geçiş olmayıp,yine centos isletim sistemiyle açılıyor.
  • 04-05-2014, 02:06:30
    #6
    biostan cd den başlayacak şekilde ayarladınız mı?
  • 04-05-2014, 02:19:07
    #7
    Merhabalar,

    1.si internet hızınızdan dolayı işlemleri çok geç görürsünüz yada göremezsiniz.
    2.si isolarınızda problem varsa kurulum ekranına geçemezsiniz.
    Dilerseniz sizin adınıza sunucunuzun kurulumunu yapabiliriz.

    Saygılarımızla,
    Sahinnetwork.Com
  • 04-05-2014, 02:31:24
    #8
    Evet 1.secenek cd olarak acılsın seçili..

    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    1.si internet hızınızdan dolayı işlemleri çok geç görürsünüz yada göremezsiniz.
    2.si isolarınızda problem varsa kurulum ekranına geçemezsiniz.
    Dilerseniz sizin adınıza sunucunuzun kurulumunu yapabiliriz.

    Ek olarak : Size birkaç saatliğine windows vds verebiliriz. İçine istediğiniz isoları upload ederiz. Oradan yüklemeye çalışırsınız. Pm atmanız yeterli =)

    Saygılarımızla,
    Sahinnetwork.Com

    Merhaba

    Kurulumu kendi başıma yapmak istediğim için yardimcı olmalarını rica etmiştim.

    İlginize teşekkür ederim.
  • 04-05-2014, 02:32:30
    #9
    Merhabalar,

    O halde size birkaç saatliğine windows vds verebiliriz. İçine istediğiniz isoları upload ederiz. Oradan yüklemeye çalışırsınız. Pm atmanız yeterli =)

    Saygılarımızla,
    Sahinnetwork.Com