Derdim şu dün 5.3.6 ya geçtim SMTP ayarlarını baştan yaptım sorunsuz mail atıyordu, bu gün fark ettim bir ağırlık baktım mail gitmiyor ve smtp hatası alıyorum sunucuya baktım gözle görükür bir hata yok mail şifresini falan değiştirdim baktım hala gitmiyor son çare burada sizlere açık olarak durumumu paylaşıyorum sorunu nasıl çözebilirim spamlık ws. bir sıkıntı değil smtp hatası açık ve net mail gitmeme sorunu değil...
Saygılarımla
NOT: ENTRESAN BİR DURUMDUR Kİ SORUN DAHA YENİ KENDİSİ ÇÖZÜLDÜ?
WHMCS YİNE YAPTI YAPACAĞINI