• 05-06-2014, 16:51:05
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kayıt oldum
  • 05-06-2014, 17:03:25
    #92
    Üyeliği durduruldu
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi içerik aşağıdaki şekilde olacaktır. Konuşmacıları önümüzdeki hafta duyuruyor olacağız.

    Bu arada organizasyonda sponsorlarımız tarafından çeşitli yarışma ve ödül çekilişleri düzenleniyor. Şuanda kesin olmasa da kabaca aşağıdaki ödüller yer alacak.

    Web sitemiz bugun yayına girecek, muhtemelen akşam saatlerinde www.hostingfestivali.com adresinden erişebilirsiniz.

    Kayıtları bu site üzerinden yapabilirsiniz.


    10 Adet Apple Mac Air


    3 adet Sony PS 4

    Henüs kesinleşmedi fakat sanıyorum bazı sponsorlardan switch ve server hediyeleride olacak.


    9.00 Kayıt - Ödül Kayıtları
    9.30 Açılış Konuşması
    - Hosting Sektörü, Dünyada ve Ülkemizdeki Durumu
    10:15 Panel
    - Hosting Şirketi Nasıl Kurarım
    - Hosting Şirketleri için Dünyada Ekstra Gelir Kazanma Modelleri
    - Hosting Şirketlerinde Kariyer
    - Ödül Çekilişleri

    11:15 Kahve Arası

    11:30 Otomasyonun Önemi ve Örnekler
    12:00 Panel
    - Otomatik Hosting Şirketi, Verimerkezi
    - Ödeme Sistemleri
    - Destek Yazılımları
    - Kontrol Panel Sistemleri
    - Ödül Çekilişleri

    13:00 Yemek Arası

    13:30 Datacenter Nedir?
    14:00 Panel
    - Network Nasıl Kurarım, IPv4-IPv6 ve RIPE üyelikleri
    - Co-Location Nedir?
    - Dedicated
    - Cloud
    - Ödül Çekilişleri

    15:00 Kahve Arası
    15:15 Hosting şirketleri için YASAL Zorunluluklar
    - Log İmzalama Süreçleri Nasıl yapılır, yasal durum nedir?
    - 5651 Kanun uygulamaları hakkında bilgilendirme
    - Site engelleme ve içerik çıkartmalar konusunda Hosting şirketlerine düşen görevler.
    - Savcılık, Karakol ve idari birimlerden gelen Bilgi Taleplerine karşı cevaplar.
    - Loglama nasıl yapılmalıdır.
    - Ödül Çekilişleri

    16:45 Kahve Arası
    17:00 Panel
    - Güvenlik, Sardırılar
    - DDOS, BOTNET
    - Firewall ve Güvenlik süreçleri
    - Uptime Önemi

    17:45 Kapanış ve Ödül Çekilişleri
    Kayıt formu Türkçe olsa daha iyi olurdu neyse ben kayıt oldum. Form veya kod gibi bir şey almam lazım mı gelirken?
  • 05-06-2014, 17:04:36
    #93
    2 kişi kayıt olduk
  • 05-06-2014, 18:56:01
    #94
    Kayıt oldum.
  • 05-06-2014, 20:28:58
    #95
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt formu Türkçe olsa daha iyi olurdu neyse ben kayıt oldum. Form veya kod gibi bir şey almam lazım mı gelirken?
    Malesef sistem Eventbrite olduğundan Türkçe dil içeriği yer almıyor. Fakat terimler oldukça basit olduğundan zorlanacağınızı sanmıyorum.

    Kod ihtiyacınız yok, ticket size zaten gelecektir, fakat bununla uğraşmanıza da gerek yok, organizasyon günü geldiğinizde kayıt masasına adınızı iletmeniz yeterli olacaktır.
  • 05-06-2014, 21:00:49
    #96
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef sistem Eventbrite olduğundan Türkçe dil içeriği yer almıyor. Fakat terimler oldukça basit olduğundan zorlanacağınızı sanmıyorum.

    Kod ihtiyacınız yok, ticket size zaten gelecektir, fakat bununla uğraşmanıza da gerek yok, organizasyon günü geldiğinizde kayıt masasına adınızı iletmeniz yeterli olacaktır.
    Güzel olmuş 2 kişi geleceğiz yalnız firma yetkilisi olarak kaydettik sorun olur mu ? Çok fazla hosting işi yapmıyoruz girmeyi düşünüyoruz
  • 05-06-2014, 22:50:30
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Kaydımı yaptırdım bende. R10dan gelecek olanlarla Beşiktaş'ta buluşup beraber gideriz isterlerse? Görüşmek üzere.
  • 06-06-2014, 10:27:52
    #98
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş 2 kişi geleceğiz yalnız firma yetkilisi olarak kaydettik sorun olur mu ? Çok fazla hosting işi yapmıyoruz girmeyi düşünüyoruz
    Tabiki sorun olmaz.
  • 06-06-2014, 10:56:03
    #99
    Üyeliği durduruldu
    eşimle beraber gelicam inşallah. kayıt oldum