Hosting Festivali 2014
253
●20.906
- 05-06-2014, 17:03:25Üyeliği durdurulduKayıt formu Türkçe olsa daha iyi olurduroots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben kayıt oldum. Form veya kod gibi bir şey almam lazım mı gelirken?
- 05-06-2014, 20:28:58Malesef sistem Eventbrite olduğundan Türkçe dil içeriği yer almıyor. Fakat terimler oldukça basit olduğundan zorlanacağınızı sanmıyorum.OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod ihtiyacınız yok, ticket size zaten gelecektir, fakat bununla uğraşmanıza da gerek yok, organizasyon günü geldiğinizde kayıt masasına adınızı iletmeniz yeterli olacaktır. - 05-06-2014, 21:00:49Güzel olmuş 2 kişi geleceğiz yalnız firma yetkilisi olarak kaydettik sorun olur mu ? Çok fazla hosting işi yapmıyoruz girmeyi düşünüyoruzroots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2014, 22:50:30Üyeliği durdurulduKaydımı yaptırdım bende. R10dan gelecek olanlarla Beşiktaş'ta buluşup beraber gideriz isterlerse? Görüşmek üzere.


neyse ben kayıt oldum. Form veya kod gibi bir şey almam lazım mı gelirken?