OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt formu Türkçe olsa daha iyi olurdu neyse ben kayıt oldum. Form veya kod gibi bir şey almam lazım mı gelirken?
Malesef sistem Eventbrite olduğundan Türkçe dil içeriği yer almıyor. Fakat terimler oldukça basit olduğundan zorlanacağınızı sanmıyorum.

Kod ihtiyacınız yok, ticket size zaten gelecektir, fakat bununla uğraşmanıza da gerek yok, organizasyon günü geldiğinizde kayıt masasına adınızı iletmeniz yeterli olacaktır.