• 11-09-2013, 19:14:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Ovh den mini sp aldım fakat windows kuramıyorum. Ben uğraşmaktan yıldım. Win server 2008 64 bit kurulumu yapacak bir arkadaş arıyorum.

    Makinede esxi var. Malum mini sp lerde 4tb disk var. mümkünse tek makinede olacak şekilde değilse 2 vds e bölerek tüm disk ve donanımı 2 eşit parça halinde kurabilecek varmı arkadaşlar?
  • 11-09-2013, 19:18:27
    #2
    kurarken yaşadıgınız sorun nedir?
  • 11-09-2013, 19:26:50
    #3
    isterseniz pm gönderin yardımcı olayım
  • 11-09-2013, 20:27:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ücretsiz yardım edebiliriz sorun nedir
  • 11-09-2013, 20:56:26
    #5
    skype: vdspower ekleyin yardımcı olalım.
  • 12-09-2013, 12:16:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype: vdspower ekleyin yardımcı olalım.
    skype gelir misin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:16:02 -->-> Daha önceki mesaj 12:14:07 --

    arkadaşlar bana da ücret karşılıgında bunu yapacak biri var mı