Merhaba,
Ovh den mini sp aldım fakat windows kuramıyorum. Ben uğraşmaktan yıldım. Win server 2008 64 bit kurulumu yapacak bir arkadaş arıyorum.
Makinede esxi var. Malum mini sp lerde 4tb disk var. mümkünse tek makinede olacak şekilde değilse 2 vds e bölerek tüm disk ve donanımı 2 eşit parça halinde kurabilecek varmı arkadaşlar?