• 15-09-2013, 16:36:13
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,




    gördüğü en yüksek değer 5

    acaba artarmı diye halen bakıyorum dahası olmadı.

    hız testi sonucu:

    Sizin sunucuda bir problem olmalı, ticket açtınız mı ?

    Bu 200 Mbit sunucu speedtest


    Buda 500 mbit sunucu speedtest



    2 sunucudada aktif olarak upload vardı.
  • 15-09-2013, 16:46:07
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,




    gördüğü en yüksek değer 5

    acaba artarmı diye halen bakıyorum dahası olmadı.

    hız testi sonucu:


    Sorun bencede sizdedir bizimki bu şekilde
  • 15-09-2013, 17:41:41
    sunucuoptimizasyon.com
    Arkadaş leaseweb amerika mirrorundan dosya çekiyor öyle bir sonuç alması doğal.

    Ovh nin network yapısı 3 bölge şeklinde çalışır.

    SBG networkü, uzakdoğu ve doğu avrupaya göre optimize edilmiş.
    RBX-GRA networkü kuzey güney avrupaya göre optimize edilmiş.
    BHS networkü ise tamamiyle Amerika kıtasına göre optimize edilmiş bir network.

    Hız farklılıkları olması tamamiyle bundan kaynaklı. Avrupadaki ovh verimerkezlerinden youtube upload-download işleri daha yavaştır çünkü youtube sunucuları amerikadadır, sizin iyi performans almanız için bhs/amerika networkünden sunucu almanız gerekir.

    http://www.ovh.co.uk/dedicated_serve..._selection.xml
  • 15-09-2013, 18:02:13
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş leaseweb amerika mirrorundan dosya çekiyor öyle bir sonuç alması doğal.

    Ovh nin network yapısı 3 bölge şeklinde çalışır.

    SBG networkü, uzakdoğu ve doğu avrupaya göre optimize edilmiş.
    RBX-GRA networkü kuzey güney avrupaya göre optimize edilmiş.
    BHS networkü ise tamamiyle Amerika kıtasına göre optimize edilmiş bir network.

    Hız farklılıkları olması tamamiyle bundan kaynaklı. Avrupadaki ovh verimerkezlerinden youtube upload-download işleri daha yavaştır çünkü youtube sunucuları amerikadadır, sizin iyi performans almanız için bhs/amerika networkünden sunucu almanız gerekir.

    http://www.ovh.co.uk/dedicated_serve..._selection.xml
    youtube avrupada sunucuları var, ama amerikada daha mı hızlı upload yapılır, yapılabilir denemek laızm...
  • 15-09-2013, 18:04:51
    sunucuoptimizasyon.com
    mpimasterpipi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    youtube avrupada sunucuları var, ama amerikada daha mı hızlı upload yapılır, yapılabilir denemek laızm...
    Avrupadaki sunucuları cdn sunucularıdır, upload yaptığınızda genelde direk amerika üzerindeki sunuculara doğru trafik gider.
  • 15-09-2013, 19:19:33
    Üyeliği durduruldu
    hardisk 2+2 diye gelecekti citrixte sadece 2 tb görünüyor diger 2 tbyi nasıl kullanırım
  • 15-09-2013, 19:27:18
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hardisk 2+2 diye gelecekti citrixte sadece 2 tb görünüyor diger 2 tbyi nasıl kullanırım
    windows kuracaksan eger Yeniden kurulunda raid 0 olarak ekle 2x olarak çıkacak ben c yi 100 gb raid 1 yaptım geri kalan alani raid 0 olarak ayarladım. c 100 gb d ise 3.44tb oldu. raid 1 nekadar fazla yaparsan okaldar fazla alan kaybın oluyor raid sistemi hakkında bilgin yoksa araştır.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 15-09-2013, 19:43:42
    Üyeliği durduruldu
    bozkurtnevzat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows kuracaksan eger Yeniden kurulunda raid 0 olarak ekle 2x olarak çıkacak ben c yi 100 gb raid 1 yaptım geri kalan alani raid 0 olarak ayarladım. c 100 gb d ise 3.44tb oldu. raid 1 nekadar fazla yaparsan okaldar fazla alan kaybın oluyor raid sistemi hakkında bilgin yoksa araştır.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sanallaştırıp windows kuracam ama 2 tb çıkıyor diger 2 tb yok
  • 15-09-2013, 20:44:25
    iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanallaştırıp windows kuracam ama 2 tb çıkıyor diger 2 tb yok
    Skype: aldagbilisim eklersen yardımcı oluruz.