iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hardisk 2+2 diye gelecekti citrixte sadece 2 tb görünüyor diger 2 tbyi nasıl kullanırım
windows kuracaksan eger Yeniden kurulunda raid 0 olarak ekle 2x olarak çıkacak ben c yi 100 gb raid 1 yaptım geri kalan alani raid 0 olarak ayarladım. c 100 gb d ise 3.44tb oldu. raid 1 nekadar fazla yaparsan okaldar fazla alan kaybın oluyor raid sistemi hakkında bilgin yoksa araştır.


Sent from my iPhone using Tapatalk