• 06-09-2013, 22:32:08
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar şuan FS-8T almayı ve windows kurmayı düşünüyorum lakin sanki daha önce burada bu server için windows 8tb görmez dendi diye hatırlıyorum gerilere baktım ama bulamadım ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa öyle bir sıkıntı varmı yardımcı olan olursa sevinirim.
    6TB olmakta remove mirror disk management'dan yapılmamakta. 6 TB işine yetecekse al.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:32:08 -->-> Daha önceki mesaj 22:30:08 --

    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklıma gelen şey ovh nin satılma ihtimalinin olması bence satış oncesi para kırıyorlar gibi geldi biraz.
    Dünyada ki her veri merkezi satılır ama ovh asla. Ondan böyle bir durum aklınıza gelmesin. Redstation'ın satılması sanırım sizde böyle bir izlenim bıraktı.
  • 06-09-2013, 22:37:49
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6TB olmakta remove mirror disk management'dan yapılmamakta. 6 TB işine yetecekse al.
    Teşekkürler.
  • 06-09-2013, 23:41:47
    Bizim ödemesi onaylanan hala teslim edilmedi
  • 06-09-2013, 23:42:53
    serveri teslim alamadım hadi bunu geçtim refund yaptık parayıda geri göndermediler ticket atıyoruz cevap almak 2 gün rezillik...
  • 06-09-2013, 23:43:14
    sunucuoptimizasyon.com
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsufi - KS 24G Gerçekten 1 saat içinde teslim ediliyor mu ?

    Türkiye' ye satışı var mı ?

    Ek ip alabiliyor muyuz ? Evet ise kaç adet ?
    1 saat yazıyorsa ödeme onayından sonra 1 saatte gelir, o sunucuda stok bol çünkü. Ama Türkiyeye satışı yok yinede şansınızı deneyin bir ihtimal gelebilir, ek ip alınamıyor.
  • 07-09-2013, 00:17:06
    Bizim sunucu geldi panelde 100 mbit yazıyor doğrumu görüyorum acaba?
  • 07-09-2013, 00:19:15
    sunucuoptimizasyon.com
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim sunucu geldi panelde 100 mbit yazıyor doğrumu görüyorum acaba?
    Hangi modelden almıştınız?

    e3 ise bir süre sonra 1 gbit olur.
  • 07-09-2013, 00:21:09
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modelden almıştınız?

    e3 ise bir süre sonra 1 gbit olur.
    evet e3 bekliyelim bakalım
  • 07-09-2013, 11:08:03
    Üyeliği durduruldu
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim sunucu geldi panelde 100 mbit yazıyor doğrumu görüyorum acaba?
    ne zaman sipariş vermişdiniz? ben 15 verdim hala gelmedi + bundan önce gelen sunucu hala 100 mbit

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:08:03 -->-> Daha önceki mesaj 11:02:43 --

    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de 15 Ağustosta sipariş verdiğim msp ssd SBG alet şimdi geldi. Fakat 100 Mbps ile geldi.

    100 mbps ile gelmesini istememiştim.

    Sipariş numarası ise CC21942743 idi, karşılaştırmak isteyen arkadaşlar için verdim.
    ne farkederki
    Numéro : 21941690 benim sipariş numaram senden çok hemde çok önde ama ortata ne sunucu neden ticcetlere bakan adam var