hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar şuan FS-8T almayı ve windows kurmayı düşünüyorum lakin sanki daha önce burada bu server için windows 8tb görmez dendi diye hatırlıyorum gerilere baktım ama bulamadım ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa öyle bir sıkıntı varmı yardımcı olan olursa sevinirim.
6TB olmakta remove mirror disk management'dan yapılmamakta. 6 TB işine yetecekse al.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:32:08 -->-> Daha önceki mesaj 22:30:08 --

dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aklıma gelen şey ovh nin satılma ihtimalinin olması bence satış oncesi para kırıyorlar gibi geldi biraz.
Dünyada ki her veri merkezi satılır ama ovh asla. Ondan böyle bir durum aklınıza gelmesin. Redstation'ın satılması sanırım sizde böyle bir izlenim bıraktı.