• 05-09-2013, 22:08:30
    turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh panelde sorun mu var ?

    https://www.ovh.com/managerv3/login.pl burada takılı kalıyor.
    Bende sorun yok şuan

    C6603 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 06-09-2013, 02:48:24
    Üyeliği durduruldu
    100 mbit e3 1000 mbit çıkması işin ticcet açdım

    cevap aynen böyle

    Alıntı
    Dear Customer ,

    The server is classified as Superplan old range.
    We can not plan any individual upgrade of the switch
    port for this range.

    The upgrade of racks is processing.
    This will be done by switch and by wave of rack.
    We do not have a precised period regarding the update
    of your ports to a capacity higher than your server's
    currently has.

    For further information about this subject, please
    contact our commercial support.

    Regards,
    Hajer
    8 gün sonra 1 ay olcak ben ne anladım bu işde
    :S
  • 06-09-2013, 11:15:10
    türkiyeye kimsufi vermiyolarmı hala ?
  • 06-09-2013, 12:15:18
    nightLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyeye kimsufi vermiyolarmı hala ?
    Bırakın Türkiyeyi dünyaya (ks-24 hariç) satışı durdurdu adamlar
  • 06-09-2013, 16:30:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hala tarih veremiyoruz diyorlar iyimi? Günler sonra ticketa gelen cevap:

    Please accept our apologize about the answer' delay. Your order is processing, also everything is ok. We have an huge of orders about this type of server, also you have to be patient, we'll do as best/fast as we can to deliver the service that you asked. I can not tell exaclty the estimate delay, but please believe that we're doing our best about that. (Your rent's date will begin when you'll get the server).
  • 06-09-2013, 17:12:09
    Benim aklıma gelen şey ovh nin satılma ihtimalinin olması bence satış oncesi para kırıyorlar gibi geldi biraz.
  • 06-09-2013, 19:34:54
    Elimde sabah teslim aldığım best of sp var aldığım fiyata yani 59,99 euroya veriyorum.
  • 06-09-2013, 22:10:14
    Merhabalar şuan FS-8T almayı ve windows kurmayı düşünüyorum lakin sanki daha önce burada bu server için windows 8tb görmez dendi diye hatırlıyorum gerilere baktım ama bulamadım ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa öyle bir sıkıntı varmı yardımcı olan olursa sevinirim.
  • 06-09-2013, 22:21:43
    Kimsufi - KS 24G Gerçekten 1 saat içinde teslim ediliyor mu ?

    Türkiye' ye satışı var mı ?

    Ek ip alabiliyor muyuz ? Evet ise kaç adet ?