Merhabalar şuan FS-8T almayı ve windows kurmayı düşünüyorum lakin sanki daha önce burada bu server için windows 8tb görmez dendi diye hatırlıyorum gerilere baktım ama bulamadım ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa öyle bir sıkıntı varmı yardımcı olan olursa sevinirim.